Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

marți, 3 septembrie 2013

Papură Vodă Roşu

De obicei nu-mi stă în fire să dezbat aici lucruri pe care le auzim la televizor, sau le vedem la radio. Da! Şi mie mi-a plăcut asta. Cu toate astea-i prea de tot frăţioare!

Adică? Adică!

Hai să începem cu începutul! Nu mă, nu de la Roger Waters (apropo, de aici vi se trage?). Roşia Montană.

Recunosc că nu-s chiar cel mai în temă om apropo de subiectul ăsta. Între bătaia mediatică dintre "vor fi create XXXX locuri de muncă" şi faptul că ne vindem şi patura de sub cur şi ne dam foc la ce a rămas...n-am înţeles mare lucru. Nici voi n-aţi înţeles ce am vrut de la fraza asta. Nici eu. Pe mine altceva mă intrigă.

Băi nene, tu stat, tu apropitar, eu cu cine votez!? Cum să te apuci să vinzi rezerve strategice? Pe nimic!!?? Băi, nici un copchil nu-ţi dă bomboana din mână pe promisiuni. 7%? Da' ce-i dobândă? Hai sa ne întelegem...mai mult cred că va costa orice reabilitare în zonă, chiar şi a unui robinet. Aş fi înţeles ca noi, adică stat, să obţinem undeva la peste 60%, dar nu praful de pe aur.

Pe de altă parte, dacă tot îţi arde de locuri de muncă, valorifică zona, nenicule, fără să o strici. Cum aţi construit gondole şi în spatele blocurilor, puteţi construi una şi aici. Puteţi amenaja şi exploata potenţialul arheologic al zonei, puteţi face un adventure-park acolo, să înlesniţi oleacă de agroturism (că o vacă şi-un cartof  'or creşte pe meleagurile alea!). Dacă vreţi, puteţi găsi şi alte soluţii.

E de la sine înţeles: când vine iarna, nu-ţi vinzi conservele din cămară!

Da-ne like pe facebook!