Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

duminică, 8 septembrie 2013

Trezirea, hipsterilor!

Abia am ajuns acasă. Scriu asta şi probabil că voi ieşi iarăsi.

Povestea asta-i despre ieri seară. Da, aţi ghicit, în faţa TVR-ului.

Deşi am câţiva prieteni care lucrează în TVR, nu voi înţelege niciodată rolul instituţiei ăsteia. Practic, este canalul de propagare a mesajelor celor aflaţi la putere...verticalitate zero. Dat fiind că sunt plătiţi din bani publici, ar trebui să fie imparţiali, 'ăi mai jurnalişti dintre jurnalişti, dar nu-i aşa. Tocmai din cauza asta, ne-am protestat vocile acolo.



Am ajuns acolo şi-am văzut "hipsterii", "derbedeii", "viermii"... Da!  Erau profi de-ai mei de la facultate, erau profi de-ai prietenilor mei, erau prieteni de-ai noştri, erau colegi de-ai noştri. Şi chiar dacă nu ne erau prieteni, nu a durat mult până ne-am împrietenit şi cu ei, şi cu noi, şi cu domnii cu carapace. Erau acolo oameni ca mine, ca tine (da, tu care citeşti acum!), ca ei, ca noi, ca voi. Erau persoane obişnuite, erau persoane publice, erau actori, erau intelectuali. Ăştia or fi oare copiii "golanilor" din începutul '90-ist?



Este clar că acţiunea asta nu se va opri aici. A cam ajuns cuţitul la os. Nu ne putem vinde pe nimic.

Cu alte cuvinte, nu ştiu ce-i peiorativ în a fi un hipster care are verticalitate. Nu am văzut acolo capete acoperite, şepci trase temeinic pe ochi, chelii acoperite de glugi negre...oamenii ăştia nu au ce să ascundă. Ei stau acolo cu capul sus şi drept...şi luptă.

Să nu vă fie frică să mergeţi! Dacă ceva vă trage acolo, înseamnă că în piaţă vă este drumul. Totul este civilizat şi paşnic. Şi va rămâne aşa. Am văzut acolo oameni cu copii, chiar şi câţiva bătrâni, însă mulţi tineri.

Noi nu vrem să ne pierdem. Roşia Montană devine un simbol. Roşia Montană înseamnă istorie, trecut, identitate, dar şi viitor!

Suntem o altă generaţie domnilor, suntem generaţia care a învăţat puterea cuvântului. Suntem generaţia capetelor descoperite şi drepte, a celor care refuză să-şi ţină capul plecat! ... Suntem aşa cum, până la urmă voi ne-aţi crescut!

Solidarizaţi pentru Roşia Montană!









Da-ne like pe facebook!