Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

marți, 8 ianuarie 2013

Dacă-i critic, cu placere!

Simplu ca "bună-ziua"!

Ianuarie, frig de crapă pietrele, cam pe undeva pe la Romană,seara.

Plec din staţia de autobuz, o falcă în cer, alta puţin mai jos. Intru la metrou. Lângă mine o tipă, la fel de tânără ca mine, se duce spre informații: "Doamnă, de unde îmi pot procura şi eu abonament?"- "De la casă domnișoară!" Uite d-asta iubesc eu patria asta, oamenii sunt atât de binevoitori...

Trec mai departe ușor amuzat. Pe peron, doi se pupau de mama focului: "Măi băiete, mai lasă şi pentru acasă puțin!". Trec mai departe, nu de alta, dar poate din greşeală ma lua şi pe mine la pupat. Din lac în puț: dau de doi tipi - cu fular legat exact aşa cum mi-l lega şi mie mama când plecam la săniuș - își explică cu patos un joc pe calculator...eh...

Vine metroul. Intru. Locurile toate ocupate, iau la sprijinit un perete. În faţa mea se aşează el şi ea şi...dă-i şi pupă! Iar voi mă?! Nesătulilor! Staţie. Ahh, da! Loc liber. Mă aşez între o tanti şi un nenea care duhnea mirosea a băutură. Tanti, spre nenorocul meu, vorbea la telefon destul cât să o simtă tot trenul:"Da fată şi el i-a luat inel, cu diamant şi saracu' nu are bani, da' fata da' ce să facă?! Fată dacă ea nu mai vrea...eh..asta e!"Aşa am aflat că saracul omul ală nu avea nimic altceva în afară de inel - câte nu fac saracii băieţi pentru fetele astea. Dar asta nu e tot! Am aflat şi că "fostul" ei e gelos. Că actualul, faţă de fostul, are o maşină...am aflat multe, că doar a mers până la Sudului!

 În general ascult muzică, sau citesc în metrou. Astăzi nu a fost să fie! Am luat mai pe vrute, mai printre dinți, o pastiluță de românism romantic astăzi.

Pentru o primă dată, concluziile le veţi trage voi!

Da-ne like pe facebook!