Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

vineri, 11 ianuarie 2013

Fram ursul polar

Stau degeaba, aşa că mi-ar prinde bine să aberez doua-trei cuvinte pe aici. Voi aţi văzut ce-i afară?

După ce ieri am îngheţat cu patos şi dragoste de ţară, astăzi am învătat să patinez! Sâc! Nu am mai dat niciun ban la patinoar. Am ieşit  binedispus din bloc: ghiozdanul în spate, termosul într-o mînă... bătrânul îmi spune: "Bă, ia vezi să nu aluneci, că-i gheaţă!" Eh, hai flori....gheaţă...fugi mă prietene, ce dracu', doar n-o fi iarnă! În secunda doi a început echilibristica. Nu-ţi vine să crezi cât sunt de bun! Nu am vărsat niciun strop de cafea!

Revenind... a plouat, a înghetat, fundă roşie mi-am pus (asta cu funda cred că e din altă poveste). Colac peste pupăză, în Bucureşti toată lumea merge ca pinguinul. Dacă stai la geam, o sa te amuzi teribil!

Da-ne like pe facebook!