Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

...din sărite!

Da, bun! Ştiu că v-am promis că vom vorbi despre lucrurile care-mi displac, sau mă enervează...cam cum vreţi voi să ziceţi.

N-am un clasament exact, pentru că lucrurile astea nu se pot prioritiza. Nu te aştepta la discursuri de genul: "Urăsc prostia şi făţărnicia!" Bă mă laşi?! D-aia ne place să înflorim orice rahat ne iese pe gură şi d-aia nu ne interesează deloc ce zic ceilalţi despre noi...ăhâ!

O să încep cu ceea ce văd la oameni. Cât timp am fost pe la Equinox, cineva acolo ne-a învăţat să fim atenţi la oameni...cu tot ce înseamnă asta! Aşadar şi prin urmare: mă enervează la culme oamenii îmbrăcaţi în trening. Păi te duci să alergi?! Când îi văd p'aştia prin metrou mă aştept să aud un "POC" şi să înceapă cocalarul să alerge!

Din aceeaşi categorie fac parte oamenii care poarta Converşi iarna. Nu accept ideea că omul nu a avut bani de bocanci...băiete, cât ai dat pe teneşii aia, te duceai şi-ţi cumpărai o pereche de bocanci chiar faini şi nu mai îngheţai ca un rahat.

La fel şi cei care se holbează la tine pe stradă, la propriu. Fie că o fac cu coada ochiului, fie că se uită ca proasta'n târg la tine...stau şi te analizează cu un ochi critic din cap până în picioare. Şi eu ma uit la oameni, îmi place să-i observ, dar nu ma uit cu dezgust, chiar dacă nu-mi place ce văd...cred că ţine de ceva bagaj de acasă. Pun pariu că pe holbatorii ăştia îi interesează ştirile mondene!

Nu-mi plac oamenii care vorbesc la telefon cât îi ţin plămânii şi se ceartă în mijlocul mulţimii. Măi omule, nu crezi că-i de bun simţ să te cerţi la matale în bătătură?

Mi s-a întâmplat zilele trecute în metrou şi am zis că-l scalpez pe individ. Celor care îşi taie unghiile în metrou: vă urăsc! Acuma...dacă tot te-ai apucat de igienă, bagă bă băiete şi un inghinal ceva. Tot esti lipsit de pudicitate!

Categoric articolul ăsta se va referi doar la ce-mi displace la cei din jurul meu. De cei care le fac calcule prietenilor ce părere aveţi? Ştiu că-i foarte uşor să cazi în păcatul ăsta, dar totuşi... Vă place când vine vreun apropiat cu o soluţie la problemele voastre? (includem aici câţi bani ai, ce priorităţi ai, etc.) Mie nu!

Detest persoanele care stau de vorbă pe casa scării.  Serios acum. Tot eşti la o împiedicătură de uşă! Intră frăţioare în casă, poţi să stai şi tu cu curul pe un scaun. Poate bei un ceai, o cafea, o maslină, o bomboană, o biscuite...oameni suntem! De ce trebuie să mă deranjezi pe mine cu problemele tale? Mai bine te urci în metrou şi te cerţi la telefon!

Nu-i pot înţelege nici pe cei care hrănesc animale la scara blocului. Le plac animalele dar nu le-ar lua în casă...ferite-ar Sfântu'!  Dacă tot sunt ale tale, ia-le omule în casă, scarpina-le la...blană, gândilă-le în coarne, dar nu-l ţine în faţa blocului să umple spaţiul verde de căcat şi miresme...şi nici să mă latre şi să sară la mine cand vin dezechilibrat sâmbăta seara din vreun pub! Tot aici îi încadrez şi pe cei care nu fac decât să murdărească spaţiul verde când îşi scot necuvântătoarele la plimbare. Înţeleg că are animalul nevoi, dar şi copchilul, după ce face pe el, cureţi nu?! Eh', pe cale de consecinţă, aş aprecia să nu-mi mai umplu bocancii de "noroc" atunci când merg pe jos.

Nu se opreşte lista aici, însă eu o voi face. M-am gândit mai bine...o să scriu câte-un articol despre fiecare lucru de genul ăsta. Vă promit că va fi siropos!

Mă înclin....

Da-ne like pe facebook!