Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

...şi ninge...

Plictisit, trezit la prânz şi cu capul greu, încerc să găsesc ceva de făcut ca să umplu ziua de azi.

Era ceva stabilit, dar nu mai e...oamenii aştia! Am zis că trebuie să mă duc la cumpărături, pe frigiderul meu e scris +18. Mă scol din pat şi inevitabil mă uit pe fereastră, ninge. Feeric, ce frumos! Ce frumos e să stai în casă să te uiţi cum ninge, nu să mergi prin ninsoare până la supermarket. Pe cale de consecinţă, renunţ.

Hai să ne apucăm să vedem ce face lumea! Pun mâna pe telefon, sun: "Hai bă, unde mergem, ce facem şi mai ales cu cine?!". Nimeni, nimic! Fiecare cu a mă-sii, în 15000 de părti. Ăştia îmi zic că dacă tot nu am ce face, să mă apuc de învaţat pentru examene....da' chiar nu am tragere de inimă pentru asta, nu vezi ce frumos ninge afară şi colac peste pupăză nu am roşii, cum să învăţ fără roşii! (cine cunoaşte, ştie!)

Am reuşi să umplu astăzi vreo 10 minute cu lucruri folositoare. Deschid sfântul Facebook şi văd că Emi îmi lasă un mesaj: "A murit un motociclist în Dakar". Pfaaa', superb! Caută, uite-te, citeşte, scrie. Am scris, acum ce fac?!


Voi ce faceţi azi?

Da-ne like pe facebook!