Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

duminică, 20 ianuarie 2013

...loading...

Ştiu că în ultima vreme am cam fost absent de pe pagina mea internautică. Să ştii că am scutire!

N-am lipsit din proprie inițiativă, contextul m-a obligat! Între examene, parţiale, proiecte, am avut timp să mă gândesc şi la blog. Mănânc căcat, îmi vin trei idei între două staţii de metrou. Apropo de tot timpul ăsta pierdut, mi-am dat seama că nu-mi prea place, a se întelege mai deloc, să aplic ceea ce învăţ la facultate, mă simt parazitar social...mă rog, e altă mâncare de peşte. Vorbim despre asta mai târziu. Nu mi-am dat seama doar de lucrul ăsta, sunt mult mai multe..tre' să am ce scrie toată luna!

Hai să facem un mic sumar! Toată lumea are un "Wish List", eu m-am gândit la o listă cu lucrurile îmi displac (şi-s multe). Apoi m-am tot gândit la lucrurile şi oamenii care m-au marcat până acum şi care mi-au schimbat nişte preconcepţii...sunt muuulte de povestit.


Vreau doar sa vă fac curioşi! Acum mă întorc la mult iubitul meu bibelou: televizorul! Nu pot rata Garantat 100%, să nu rataţi nici voi!

Da-ne like pe facebook!