Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Powered By EXEIdeas

sâmbătă, 26 octombrie 2013

La pescuit: noul cod...rutier!

Pentru că guguștiucii, pardon, guvernații României sunt preocupați de soarta cetățenilor și cetățencelor țărișoarei pe care o prădează, au inventat un cod rutier care te face să-ți vinzi mașina ca să-ți poți plăti amenda.


Să începem logic:

Mita! Păi decât să plătești o amendă uriașă, mai bine-i dai juma’ din ea polițaiului. E cunoscut faptul că atunci când crești taxe și amenzi crește și evaziunea.
Cine plătește? Când ai un salariu mediu (la nivel național) net lunar de aproximativ 1.500 lei și un salariu minim pe econmie de 800 de lei cine plătește amenzi de 9.600 de lei?


 Gata cu contestațiile! Avem la dispoziție 50 de zile să ne plătim amenzile și nu mai putem contesta în instanță contravențiile! Adică nasol! După capul meu se cam îngrădește accesul liber la justiție (adică unul din drepturile fundamentale ale omului viețuitor într-un stat de drept). Eu consider abuzivă șmecheria asta. Da, știu, știu, se fac multe mânării când se contestă o amendă în instanță, dar e dreptul fiecăruia să încerce să-ți demonstreze nevinovăția, poate omul ăla chiar nu a comis fapta respectivă, poate polițaiul a fost chior, cifut și (de cele mai multe ori) abuziv. Eu vreau să pot contesta în instanță orice consider eu că mă nedreptățește! Mi se pare firesc să fie așa și nu invers.
Și lista-i lungă, vă puneți voi la curent dacă vă pasă. Mie astea mi se par ilogice și greu de pus în practică. Nu avem un sistem așa curat și pus la punct încât să putem implementa asemenea norme.




Pe de altă parte, sunt pline șoselele de tembeli/e vitezomani/e cu exces te testosteron care nu respect regulile de circulație și care omoară și mutilează oameni. Pentru ăștia sunt pușcăriile, dar din nou, într-un sistem ideal. Nu cred că noul cod rutier o să aibă efecte pozitive. Șmenarii și boșii tot ce știu ei o să facă.


Da-ne like pe facebook!